Skip links

دیس من، مسیر سلامت من

دیس من، یک اپلیکیشن رژیم غذایی آنلاین است که در آن کاربر بصورت آنلاین توسط متخصص تغذیه ویزیت شده و رژیم متناسب خود را از وی دریافت می کند.

این اپلیکیشن در مرکز رشد دانشکده تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی توسعه داده شده و مفتخر به همکاری و بهره گیری از اساتید و محققان برتر این دانشکده می­ باشد.

diseman-mockup

راهنمای استفاده از اپ

اینفوگرافیک

چرا ما؟

انتخاب دیس من از چند منظر ایده آل است.

رژیم غذایی تخصصی

دریافت رژیم متناسب با شرایط شما از متخصص تغذیه

تعامل با متخصص تغذیه

امکان ارتباط دو طرفه و تعاملی با متخصص تغذیه

مانیتورینگ لحظه ای

مانیتورینگ لحظه ای نمودارهای آماری از مصارف غذایی تان

پیشنمایش اپ


خدمات دیس من


خدمات ویژه مشترکین

ارائه رژیم غذایی آنلاین متناسب با خودتان به طور مستقیم توسط متخصصین تغذیه

ارائه رژیم غذائی آنلاین به کاربران با اهداف گوناگون مثل کنترل دیابت و فشار خون

مانیتورینگ کمی و آنلاین وضعیت مصرف غذایی شما از راه دور توسط متخصص تغذیه

امکان ارتباط دو طرفه با متخصص تغذیه در طول دوره رژیم غذایی آنلاین از طریق ارسال پیام

امکان اتصال به ترازوی بلوتوثی برای ورود اطلاعات مصرف غذایی به اپلیکیشن

خدمات رایگان

دسترسی به بانک مقالات و اطلاعات مرتبط با حوزه تغذیه

دسترسی به اطلاعات کالری و انواع ریزمغذی­های (قند، چربی، پروتئین، ویتامین­ها و …) غذاهای مختلف

امکان واردکردن مقدار غذاها و آب مصرفی شما در اپلیکیشن

امکان مشاهده نمودارهای آماری از وضعیت مصرف غذایی خود بر اساس انواع ریزمغذی ها و میزان کالری مصرف شده

امکان ثبت سابقه پزشکی مثل قند خون، فشار خون، وزن، قد، داروهای مصرفی

متخصصان تغذیه در باره رژیم غذایی آنلاین دیس من چه می گویند؟


آخرین مطالب

آخرین مطالب برگرفته شده از اپ

همه مقالات
رژیم غذایی گیاه خواری

رژیم غذایی گیاه خواری

رژیم غذایی گیاه خواری، رژیم غذایی عاری از گوشت قرمز، مرغ وماهی است.ولی طیف گسترده‌ای دارد. گروهی گیاهخوار مطلق هستند. گروهی فقط گوشت حیوانات
پاستیل، مفید یا مضر؟

پاستیل، مفید یا مضر؟

پاستیل, اسنکی است که بعنوان میان وعده ای بدون چربی، بدون مواد نگه دارنده و محتوی 100 درصد ویتامین سی با میوه های طبیعی
5 ماده غذایی مفید برای بهبود زخم

5 ماده غذایی مفید برای بهبود زخم

1. از وعده های غذایی سالم و متعادل که شامل مقادیر مناسب مواد غذایی از همه گروه های غذایی مانند پروتئین ، میوه ،
Return to top of page